Kredītu radošās reklāmas

Kredītu nozare Latvijā ir viena no lielākajām un spilgtākajām tieši reklāmu ziņā, jo šajā nozarē ir vērojama ļoti liela konkurence tieši lielās peļņas un milzīgās atdeves iespaidā. Ja banku sektorā ir dažas lielās bankas, kas tad ir spējušas izveidot sev lojālus klientus, tad nebanku sektorā katrs vēl jo projām cīnās par sevi un nemitīgi reklamējoties cer iegūt aizvien vairāk un vairāk klientu. Tieši tāpēc arī nemitīgi radio un televīzijā varam sadzirdēt un ieraudzīt dažnedažādākas reklāmas sākot no vienkāršām informatīvajām reklāmām līdz pat nopietnām reklāmas kampaņām ar epizodēm un reanimatoru piesaistīšanu. Kā jau jebkurā industrijā arī Latvijas kredītu jomā ir konkurence un šīs konkurence aizvien vairāk liek uzņēmumiem mēģināt rast klientus rekreatīvos un rekreatīvos veidos. Kredīti Latvijā ir viena no lielākajām reklāmdevēju nozarēm, jo šeit iesaistītā nauda ir pietiekoši liela, lai uzņēmumi tērētu liela snaudas summas jaunu klientu piesaistei un pēc visa tā vienalga vēl var gūt peļņu.

Šie ātrie kredīti Latvijā ienāca 2007. gadā un no tā laika šie uzņēmumi lielākoties ir tikai auguši gan savā apgrozījumā gan arī peļņas rādītājos, bet lai gan ir liela konkurence tomēr ir izkristalizējies vien liels līderis un tas ir SMSCredit un Vivus zīmolu turētājs 4finance, kas tad arī ir aizņēmis Latvijas kredītu lielāko daļu. Šis uzņēmums savā laikā ļoti agresīvi reklamējās un piesaistīja klientus un tāpēc arī pašlaik tas izbauda sava darba augļus un katru gadu tā peļņa palielinās. Bet kopumā visa ātro kredītu nozare lai gan reklamējās kā vien māk, tomēr lēnām samazinās, jo pieprasījums pēc šiem pakalpojumiem lēnām krītas un pat visradošākās reklāmas nav spējīgas iegūt pietiekošu auditoriju, lai spētu noturēti nozares izaugsmi. Un pēc 2016. gada un gaidāmajām pārmaiņām tad arī noteikti reklāmas vēl samazināsies, jo valdība ir noteikusi gan procentu griestus gan arī dažādus citus nosacījumus, kas ierobežos uzņēmumu peļņu un tāpēc arī mazināsies šīs reklāmas, kuras kreditori mēģinās pieprasīt.

Tāpēc noteikti, ka būs daži uzņēmumi, kas ar maziem naudas apjomiem bet lielu kreativitāti mēģinās piesaistīt klientus tādos veidos, ko neviens vēl nav iedomājies. Pašlaik ļoti aktīvi notiek interneta, televīzijas un radio reklāmu veidošana, bet tad, kad nauda samazināsies kreditoriem būs jādomā jauni veidi, kā piesaistīt un noturēt savus klientus un būs ļoti interesanti paskatīties, kādus radošus paņēmienus tad šī industrija pielietos!

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.